HI, WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

Contact

Meest gestelde vragen:

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

VoordeelVanger.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retourzending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld via onze retourformulier. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid.

Hoe zend ik mijn bestelling retour?

1. Ga naar deze pagina: Retouren
2. Controleer of je bestelling retour gestuurd kan worden
3. Vul al je gegevens in
4. Je aanvraag wordt binnen 3 werkdagen gekeurd
5. Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje kunt retourneren.

De retourzending wordt binnen 3 werkdagen door ons verwerkt en op dat moment ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten (verzendkosten worden alleen teruggestort bij retournering van de gehele bestelling) zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terugstorten.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we over het algemeen samen met PostNL.

Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier, hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 90% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Omdat wij de producten pas na afloop van de aanbieding bij de leverancier bestellen, kan de levertijd afhankelijk van het product variëren, doorgaans hanteren wij max. 14 werkdagen, echter kan dit per product verschillen. De producten worden door de leverancier eerst naar het Voordeelvanger distributiecentrum gestuurd, door ons verpakt en vervolgens naar jou verzonden.

Is de indicatie van de levertijd verstreken? Neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen. 

Ik heb na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van VoordeelVanger.nl altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van je bekend is.

Wil je alsnog jouw orderbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in, dan zorgen wij dat deze alsnog jouw kant opkomt.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay. Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Afterpay? Neem dan contact op met Afterpay klantenservice.

Zodra het pakket door VoordeelVanger.nl wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Afterpay. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur.

Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij VoordeelVanger.nl, komt de factuur bij Afterpay te vervallen.


Naar welke informatie ben je op zoek?


Heb je een andere vraag?


Telefonisch bereikbaar op:
Klantenservice telefoon: +31 (0) 35 808 0233
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur | weekend van 09:00 - 17:00

Overige informatie
International Trade Concepts B.V.
Handelsnaam: VoordeelVanger.nl
BTW nummer: NL853983628B01
KVK nummer: 60613327
Vestigingsadres: Eemnesserweg 11-3, 1251 NA Laren (let op: geen retouradres)
s