Veelgestelde vragen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we over het algemeen samen met PostNL.

Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier, hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 90% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Omdat wij de producten pas na afloop van de aanbieding bij de leverancier bestellen, kan de levertijd afhankelijk van het product variëren, doorgaans hanteren wij max. 14 werkdagen, echter kan dit per product verschillen. De producten worden door de leverancier eerst naar het Voordeelvanger distributiecentrum gestuurd, door ons verpakt en vervolgens naar jou verzonden.

Is de indicatie van de levertijd verstreken? Neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen. 

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay. Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Afterpay? Neem dan contact op met Afterpay klantenservice.

Zodra het pakket door VoordeelVanger.nl wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Afterpay. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur.

Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij VoordeelVanger.nl, komt de factuur bij Afterpay te vervallen.

Ik heb na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van VoordeelVanger.nl altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van je bekend is.

Wil je alsnog jouw orderbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in, dan zorgen wij dat deze alsnog jouw kant opkomt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

VoordeelVanger.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retourzending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld via onze retourformulier. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid.

Hoe zend ik mijn bestelling retour?

1. Ga naar deze pagina: Retouren
2. Controleer of je bestelling retour gestuurd kan worden
3. Vul al je gegevens in
4. Je aanvraag wordt binnen 3 werkdagen gekeurd
5. Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje kunt retourneren.

De retourzending wordt binnen 3 werkdagen door ons verwerkt en op dat moment ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten (verzendkosten worden alleen teruggestort bij retournering van de gehele bestelling) zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terugstorten.

Hoe gebruik in mijn kortingscode?

Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze gebruiken wanneer je een bestelling plaatst. Vul tijdens het afrekenen bij 'ik heb een cadeaubon' de kortingscode in. De korting wordt hierna direct verrekend.

Hoe werkt VoordeelVanger.nl?

Voordeelvanger is een "dagdeal" site met als missie om jou elke dag exclusieve aanbiedingen met kortingen tot wel 90% aan te bieden. Wij geloven in betrouwbaarheid en dus is de beste prijs niet alles - het moet ook een geweldig product zijn. Wij werken met de beste business partners en bieden daardoor de scherpste prijzen.

Alle deals zijn slechts 48 uur geldig of zolang de voorraad strekt. Wees er dus op tijd bij! Wij verkopen veel verschillende artikelen, wil je niks missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief! 

Hoe laat staan de nieuwe aanbiedingen online?

Iedere dag om 00:00 kun je nieuwe aanbiedingen op Voordeelvanger vinden. Deze aanbiedingen zijn slechts 48 uur geldig. Wil je niks missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, zo blijf je altijd op de hoogte van onze aanbiedingen.

Hoe lang blijft een aanbieding online staan?

Een aanbieding blijft slechts 48 uur online staan. Na afloop kun je het product niet meer bestellen. Wees er dus altijd op tijd bij en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Ons assortiment bestaat uit veel verschillende artikelen. Wil je niks missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief! Je kunt je aanmelden door op de homepage onderin jouw e-mailadres in te vullen.

Uitschrijven? Door op afmelden te klikken in onze nieuwsbrief kun je je uitschrijven.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we over het algemeen samen met PostNL.

Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier, hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 90% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Omdat wij de producten pas na afloop van de aanbieding bij de leverancier bestellen, kan de levertijd afhankelijk van het product variëren, doorgaans hanteren wij max. 14 werkdagen, echter kan dit per product verschillen. De producten worden door de leverancier eerst naar het Voordeelvanger distributiecentrum gestuurd, door ons verpakt en vervolgens naar jou verzonden.

Is de indicatie van de levertijd verstreken? Neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen. 

Ik heb na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van VoordeelVanger.nl altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van je bekend is.

Wil je alsnog jouw orderbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in, dan zorgen wij dat deze alsnog jouw kant opkomt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk kun je je bestelling annuleren, mits je dit binnen 24 uur doet. Vul het contactformulier in, wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan uiteraard direct terugstorten.

Hoe gebruik in mijn kortingscode?

Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze gebruiken wanneer je een bestelling plaatst. Vul tijdens het afrekenen bij 'ik heb een cadeaubon' de kortingscode in. De korting wordt hierna direct verrekend.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op VoordeelVanger.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen van jouw bestelling maakt VoordeelVanger.nl gebruik van de diensten van PostNL. Je krijgt een mail als je bestelling is verzonden en vervolgens een track & trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Indien je niet aanwezig bent, biedt de bezorger van PostNL het pakket aan bij de directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ‘op een ander adres bezorgen’. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan. Vermeld vervolgens ook nog duidelijk je eigen naam om ervoor te zorgen dat je pakketje goed aankomt.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Voor de levering werken wij samen met PostNL. Indien je niet aanwezig bent, biedt de bezorger van PostNL het pakket aan bij de directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €5,95 in Nederland en €6,95 in België. Het kan zijn dat de prijs afwijkt van de standaard verzendkosten. Wij bepalen aan de hand van je adresgegevens de verzendkosten. Nadat je je adresgegevens hebt ingevuld worden de verzendkosten berekend. Soms hebben we te maken met afwijkende poststukken waardoor de prijs kan varierën. 

Wat is de status van mijn bestelling?

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. Hoe? Login met je account en bekijk de status van je bestelling. Geen account? Dan ontvang je sowieso een bericht per e-mail wanneer de status van je bestelling is gewijzigd.

Status
Betaling in behandeling Je betaling is niet afgerond
Bezig met verwerken Je order is betaald en wordt verwerkt. Zodra je product ons magazijn verlaat ontvang je hierover een bericht per e-mail.
Verzonden Je order is verzonden. Je hebt een hierover bericht ontvangen per e-mail
Dropshipped Je order is doorgestuurd naar onze leverancier. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bericht per e-mail
Geannuleerd Je order is geannuleerd

Track & Trace

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Ik heb een veiling gewonnen! Wat nu?

Nadat je een veiling hebt gewonnen ontvang je een emailbericht met daarin een betaallink. Nadat we jouw betaling hebben ontvangen gaan wij over tot verzending van het product.

Geen emailbericht ontvangen? Log dan in op je account. Kies vervolgens voor 'mijn veilingen' en maak hier de bestelling af.

Zitten er addertjes onder het gras?

Je zou het bijna denken door onze lage prijzen, maar dat is zeker niet het geval. Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier,  hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 90% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘BESTEL NU’. Het product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal, Paypal, Creditcard/Bancontact of Mister Cash. Je kunt ook kiezen achteraf te betalen met Afterpay.

Het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen bij Voordeelvanger.nl 

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay. Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Afterpay? Neem dan contact op met Afterpay klantenservice.

Zodra het pakket door VoordeelVanger.nl wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Afterpay. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur.

Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij VoordeelVanger.nl, komt de factuur bij Afterpay te vervallen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL
De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Achteraf betalen via Afterpay
Liever achteraf betalen? Geen probleem dat kan met Aftperay! Afterpay voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Afterpay. Maak je gebruik van Afterpay dan betaal je aan Afterpay, niet aan VoordeelVanger.nl

Creditcard/Bancontact
Bij VoordeelVanger.nl kun je betalen met je Visa, Mastercard en Maestro creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.

PayPal
Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt op Paypal.com aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Sofort
Met Sofort betaal je met een online bankoverschrijving.

Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.

Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen (via Afterpay) niet goedgekeurd?

VoordeelVanger.nl voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Afterpay die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Afterpay klantenservice.

Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling met iDEAL, creditcard of Paypal?

Zodra we het artikel retour hebben ontvangen en deze is verwerkt, staat het bedrag binnen 3 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Hoeveel dagen mag ik een product op zicht hebben?

Je mag een product 14 dagen thuis houden om te beslissen of je het wilt hebben. Beslis je toch om het terug te sturen, dan kun je het ongedragen artikel binnen 14 dagen terugsturen naar ons magazijn. Lees alle voorwaarden op ons retourbeleid.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

VoordeelVanger.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retourzending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld via onze retourformulier. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid.

Hoe zend ik mijn bestelling retour?

1. Ga naar deze pagina: Retouren
2. Controleer of je bestelling retour gestuurd kan worden
3. Vul al je gegevens in
4. Je aanvraag wordt binnen 3 werkdagen gekeurd
5. Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje kunt retourneren.

De retourzending wordt binnen 3 werkdagen door ons verwerkt en op dat moment ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten (verzendkosten worden alleen teruggestort bij retournering van de gehele bestelling) zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terugstorten.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De verzendkosten voor het retourneren van jouw bestelling zijn voor eigen rekening.

Ik heb geen pakbon ontvangen?

De pakbon heb je van ons per mail ontvangen op het moment dat de bestelling werd verzonden. Kan je deze niet terugvinden? Schrijf dan op een papiertje uw naam + ordernummer en voeg deze toe.

Kan ik een artikel ruilen?

Om de scherpste prijs te bieden werken met beperkte voorraden. Hierdoor is het niet mogelijk om artikelen te ruilen voor een andere maat/kleur omdat deze niet voorradig is.

Ik heb meerdere artikelen besteld en nog niet alles ontvangen, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. In de orderbevestiging staat jouw complete bestelling, maar ook of er producten apart verzonden worden.

Om zo snel mogelijk je bestelling te versturen, kan het voorkomen dat de bestelling niet compleet is. Geen zorgen, want vaak ontvang je enkele dagen later alsnog de overige artikelen.

Producten zoals meubels, planten en inkt cartridges versturen wij niet vanuit ons magazijn maar via een andere verzender. Controleer dus goed  je orderbevestiging om te zien welke producten apart verzonden worden.

Ik heb een kapot of verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkeerd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Waar kan ik een klacht melden over de dienstverlening?

Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan kan je contact opnmene met onze klantenservice. je ontvangt dan zo snel mogelijk 2  een inhoudelijke reactie van ons.

Wat is mijn garantieperiode?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

De leverancier van het product is verantwoordelijk voor het verlenen van eventuele garantie. Wil je hierop aanspraak maken? Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op. 

Ik heb een veiling gewonnen! Wat nu?

Nadat je een veiling hebt gewonnen ontvang je een emailbericht met daarin een betaallink. Nadat we jouw betaling hebben ontvangen gaan wij over tot verzending van het product.

Geen emailbericht ontvangen? Log dan in op je account. Kies vervolgens voor 'mijn veilingen' en maak hier de bestelling af.

Ik ben te laat met betalen en bestellen, wat nu?

Nadat je gewonnen hebt moet je dezelfde dag de betaling afgerond hebben. Doe je dit niet, dan vervalt de actie en wordt je veiling automatisch geannuleerd. Dit betekend dat je het product dan niet meer kan bestellen.
Mocht je het product alsnog graag willen, controleer dan de site of het product online staat en probeer het opnieuw. Je kan dan uiteraard wel weer opnieuw meedoen met een veiling.

s