VoordeelVanger.nl maakt gebruik van cookies

X

Elke dag nieuwe aanbiedingen!

Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘BESTEL NU’. Het product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal, Paypal, Creditcard/Bancontact of Mister Cash. Je kunt ook kiezen achteraf te betalen met Afterpay.

Het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen bij Voordeelvanger.nl 

2. Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij VoordeelVanger.nl veilig betalen via iDeal, Paypal, Creditcard/Bancontact en Mister Cash. Je kunt ook kiezen achteraf te betalen met Afterpay.

Als je kiest voor de betaalwijze Afterpay zul je een factuur per mail ontvangen van Afterpay. Je betaalt dan ook aan Afterpay en niet aan Voordeelvanger.

3. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we over het algemeen samen met PostNL.

Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier,  hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 80% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Omdat wij de producten pas na afloop van de aanbieding bij de leverancier bestellen, kan de levertijd afhankelijk van het product variëren, doorgaans hanteren wij max. 14 werkdagen, echter kan dit per product verschillen. De producten worden door de leverancier eerst naar het Voordeelvanger distributiecentrum gestuurd, door ons verpakt en vervolgens naar jou verzonden.

De verwachtte verzenddatum is geen bindende termijn, maar wel een goede indicatie. Sterker nog: meestal is de bestelling er sneller dan de aangegeven dagen na aankoop.

4. Kan ik mijn bestelling retour sturen?

VoordeelVanger.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retour zending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid.

5. Hoe gebruik in mijn kortingscode?

Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze gebruiken bij je bestelling. Je kunt de kortingscode invullen in het winkelmandje. Onder de foto van het artikel staat 'cadeaubon'. Als je hierop klikt opent het veld en kun je jouw code invullen. 

Het is helaas nog niet mogelijk de kortingscode in te vullen op je mobiel. 

1. Hoe werkt voordeelvanger.nl?

Voordeelvanger is een "dagdeal" site met als missie om jou elke dag exclusieve aanbiedingen met kortingen tot wel 80% aan te bieden. Wij geloven in betrouwbaarheid en dus is de beste prijs niet alles - het moet ook een geweldig product zijn. Wij werken met de beste business partners en bieden daardoor de scherpste prijzen.

Alle deals zijn slechts 48 uur geldig of zolang de voorraad strekt. Wees er dus op tijd bij! Wij verkopen veel verschillende artikelen, wil je niks missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief! 

2. Hoe laat staan de nieuwe aanbiedingen online?

Iedere dag om 00:00 kun je nieuwe aanbiedingen op Voordeelvanger vinden. Deze aanbiedingen zijn slechts 48 uur geldig. Wil je niks missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, zo blijf je altijd op de hoogte van onze aanbiedingen.

3. Hoe lang blijft een aanbieding online staan?

Een aanbieding blijft slechts 48 uur online staan. Na afloop kun je het product niet meer bestellen. Wees er dus altijd op tijd bij en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

4. Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Ons assortiment bestaat uit veel verschillende artikelen. Wil je niks missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief! Je kunt je aanmelden door op de homepage onderin jouw e-mailadres in te vullen.

Uitschrijven? Door op afmelden te klikken in onze nieuwsbrief kun je je uitschrijven.

1. Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘BESTEL NU’. Het product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal, Paypal, Creditcard/Bancontact of Mister Cash. Je kunt ook kiezen achteraf te betalen met Afterpay.

Het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen bij Voordeelvanger.nl 

2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we samen met PostNL.

Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier,  hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 80% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Omdat wij de producten pas na afloop van de aanbieding bij de leverancier bestellen, kan de levertijd afhankelijk van het product variëren, doorgaans hanteren wij max. 14 werkdagen, echter kan dit per product verschillen. De producten worden door de leverancier eerst naar het Voordeelvanger distributiecentrum gestuurd, door ons verpakt en vervolgens naar jou verzonden.

De verwachtte verzenddatum is geen bindende termijn, maar wel een goede indicatie. Sterker nog: meestal is de bestelling er sneller dan de aangegeven dagen na aankoop.

3. Ik heb na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van VoordeelVanger.nl altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van je bekend is.

Wil je alsnog jouw orderbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in, dan zorgen wij dat deze alsnog jouw kant opkomt.

4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk kun je je bestelling annuleren, mits je dit binnen 24 uur doet. Vul het contactformulier in, wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan uiteraard direct terugstorten.

1. Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij VoordeelVanger.nl veilig betalen via iDeal, Paypal, Creditcard/Bancontact en Mister Cash. Je kunt ook kiezen achteraf te betalen met Afterpay.

Als je kiest voor de betaalwijze Afterpay zul je een factuur per mail ontvangen van Afterpay. Je betaalt dan ook aan Afterpay en niet aan Voordeelvanger.

2. Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze gebruiken bij je bestelling. Je kunt de kortingscode invullen in het winkelmandje. Onder de foto van het artikel staat 'cadeaubon'. Als je hierop klikt opent het veld en kun je jouw code invullen. 

1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen van jouw bestelling maakt VoordeelVanger.nl gebruik van de diensten van PostNL. Je krijgt een mail als je bestelling is verzonden en vervolgens een track & trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Indien je niet aanwezig bent, biedt de bezorger van PostNL het pakket aan bij de directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

2. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we over het algemeen samen met PostNL.

Voordeelvanger.nl plaatst direct na jouw bestelling de order bij onze leverancier,  hierdoor vermijden we de kosten die ontstaan door het werken via tussenhandelaren, voorraadkosten en het huren van een winkelruimte. Om deze redenen kunnen we jou goede deals met exclusieve prijzen aanbieden die tot 80% onder de winkeladviesprijzen liggen.

Omdat wij de producten pas na afloop van de aanbieding bij de leverancier bestellen, kan de levertijd afhankelijk van het product variëren, doorgaans hanteren wij max. 14 werkdagen, echter kan dit per product verschillen. De producten worden door de leverancier eerst naar het Voordeelvanger distributiecentrum gestuurd, door ons verpakt en vervolgens naar jou verzonden.

Is de indicatie van de levertijd verstreken? Neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen. 

3. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Voor de levering werken wij samen met PostNL. Indien je niet aanwezig bent, biedt de bezorger van PostNL het pakket aan bij de directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorge

4. Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €5,95 in Nederland en €6,95 in België. Het kan zijn dat de prijs afwijkt van de standaard verzendkosten. Wij bepalen aan de hand van je adresgegevens de verzendkosten. Nadat je je adresgegevens hebt ingevuld worden de verzendkosten berekend. Soms hebben we te maken met afwijkende poststukken waardoor de prijs kan varierën. 

1. Kan ik mijn bestelling retour sturen?

VoordeelVanger.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retour zending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid.

2. Hoe zend ik mijn bestelling retour?

1. Ga naar deze pagina: Retouren
2. Onderaan de pagina kun je een nieuwe retourzending aanvragen 
3. Vul al je gegevens in
4. Je aanvraag zal binnen 3 dagen worden goedgekeurd
5. Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje kunt retourneren.

3. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten. 

1. Ik heb meerdere artikelen besteld en nog niet alles ontvangen, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. 

Om zo snel mogelijk je bestelling te versturen, kan het voorkomen dat de bestelling niet compleet is. We versturen bijna alle producten apart. Geen zorgen, want vaak ontvang je enkele dagen later alsnog de overige artikelen.

2. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. 

Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die je wilt bestellen of ontvangen hebt, vul dan het contactformulier in zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is.

3. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Onze excuses, wij gaan dit voor je oplossen. Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

4. Heb ik garantie op mijn product?

De leverancier van het product is verantwoordelijk voor het verlenen van eventuele garantie. Wil je hierop aanspraak maken?  Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.